Är du duktig på Excel?

5 september 2017

Är du duktig på uppföljning och koordinering? Kan du göra det som fungerar bra ännu bättre? Tycker du om att arbeta med människor och även administrativt med siffror i Excel? Då är du kanske den vi letar efter. Vi söker en administratör till avdelningen för avräkning och fakturering. Tjänsten är på heltid först via Academic Work därefter är överrekryterad till 21 Grams. Du kommer att arbeta kontorstider i charmiga Hammarby sjöstad i nya fräscha kontorslokaler.

OM TJÄNSTEN

Academic Work söker för 21 Grams räkning en administratör till sitt Stockholmskontor i Hammarby Sjöstad. Kontoret är beläget högs upp i Lumahuset i nya och fräscha lokaler med utsikt över hammarbybacken. 21 Grams har ett öppet kontorslandskap och idag arbetar ett 50-tal medarbetare på kontoret. De första 8 månaderna kommer du vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos 21 Grams. Därefterblir du överrekryterad till 21 Grams, givet att båda parter är nöjda.
21 Grams levererar tjänster som effektiviserar och förenklar företags fysiska och digitala brev- och fakturautskick. De har några av Sveriges största och mest välkända företag som kunder. Företagskulturen hos 21 Grams präglas av att arbeta lösningsorienterat och kundnära, med snabba beslutsvägar samt med lyhördhet för nya idéer och förbättringar inom såväl teknik som affär.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och 21 Grams önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till AcademicWork

ARBETSUPPGIFTER

Som administratör hos 21 Grams kommer du i första hand att stötta försäljningen inom direktreklam genom fakturering, uppföljning, avräkning och avtalsadministration av våra kunder inom affärsområdet. Rollen innebär externa kontakter med kunder, leverantörer och andra samarbetspartners. Du har även tät kontakt med avdelningen för ekonomi gällande bland annat faktureringsfrågor och med avdelningen för produktion. Du arbetar till störst del med administration men tar också eget ansvar och driver egna projekt för att utveckla och förbättra rutiner och processer inom området kundadministration.
Du kommer till exempel att:

VI SÖKER DIG SOM

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du flexibel och behåller lugn och fokus i stunder av högt tempo. Du är analytisk, uthållig samt en duktig problemlösare. Kvalitet och noggrannhet är viktigt för dig och du har ett utvecklat affärs- och siffersinne och trivs i den administrativa rollen. Vidare ser vi att du har en god förståelse kring vikten av att skapa goda relationer både externt och internt med dina kollegor på kontoret och har god samarbetsförmåga. Du är trygg i dig själv och trivs givetvis i ett väldigt socialt och utåtriktat arbete.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail sts03@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan.

START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: 8 månader, därefter överrekrytering direkt till 21 grams.
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider
PLATS: Hammarby Sjöstad, Stockholm
URVAL: Sker löpande