21grams Logo
search

Markant ökning
för de digitala kanalerna

Markant ökning för de digitala kanalerna

Anders jobbar som affärsområdesansvarig för digitala tjänster hos oss på 21grams och ser att flera företag väljer att lyssna på kunderna och utöka sina kanalval med en mångfald av digitala alternativ.

– Att vi är mitt uppe i en digitalisering är inte något nytt, utmaningen för många företag blir att på ett enkelt sätt erbjuda sina kunder en valfrihet att själv välja den kanalen som de föredrar, säger Anders Ivarsson.

– Vi har stor erfarenhet av för- och nackdelar med respektive kanal och är gärna bollplank till våra kunder då de förfinar sina kommunikations- och digitaliseringsstrategier.

– Just nu är det mycket fokus på att lägga till integrerade betalningslösningar till utskick via e-mail och SMS och bortom hörnet ser även olika sociala medier ut att kunna bli en relevant kanal för en del kundsegment. Det ska bli spännande att följa utvecklingen framåt, avslutar Anders Ivarsson

Läs mer

Anders Ivarsson, specialist Digitalisera Posten

48% vill ha myndighetspost i en digitalbrevlåda

Vi ställde frågan, vilka av följande sätt att ta emot försändelser föredrar du för kommunikation från myndighet & kommun?

Tre goda skäl att välja 21grams

  • Enkelt. Det finns mycket att vinna på att ha en leverantör som hanterar samtliga kommunikationskanaler till era mottagare
  • Automatiserat. Hela hanteringen är automatiserad, vilket innebär att vi kan erbjuda en kostnadseffektiv, komplett, snabb och säker tjänst.
  • Effektivt. Att distribuera e-fakturor direkt in i svenska internetbanker är effektivt för både dig och kunden. Det är säkrare och mer kostnadseffektivt jämfört med andra distributionsvägar. Det är dessutom en lösning som gör det bekvämare för kunden.

Kolla på vårt Open Post om Kanalvalet

Vill du att vi skickar rapporten?

Fyll i dina adressuppgifter här så postar vi rapporten.