Villaägarna får utmärkelse!
Fler kanaler leder till kundnöjdhet & utmärkelse för Villaägarna
Villaägarna har precis tagit emot ett pris för Sveriges starkaste varumärke bland intresseorganisationer, ett pris som ges ut efter Evimetrixs varumärkesundersökning Swedish Brand Award. I undersökningen fick 1 212 individer uttala sig om 13 intresseorganisationer och Villaägarna är det varumärke som lyser starkast i kategorin.
– En välförtjänt utmärkelse till ett bolag vi arbetat länge med, som vågar investera och ligga i framkant när det kommer till teknisk utveckling för att underlätta för sina kunder, säger Stefan Blomkvist – VD för 21grams.
Villaägarna har varit tidigt ute med att testa nya digitala kanaler, dels för betalningar men även för rekrytering av nya medlemmar. När 21grams insåg att man med Swish QR-koder skulle kunna använda tjänsten till mer än bara betalningar mellan privatpersoner var Villaägarna snabba med att testa den nya tjänsten. Under 2021 har man även valt att testa den nya produkten Mobile Collect för sina påminnelseutskick för medlemskap – med väldigt goda resultat.
– Vi jobbar stenhårt med att bredda våra betalningssätt och inte fastna i gamla vanor. Det ska vara enkelt att bli medlem, då är betalningsmetoden viktig, säger Madeleine Björninger som är marknads- och kommunikationschef på Villaägarnas Riksförbund.
– Vi jobbar med att skapa enkelhet och det har 21grams hjälpt oss med på ett ypperligt sätt. De är otroligt serviceinriktade och kommer alltid med nya idéer och förslag, det gillar vi eftersom vi hela tiden måste hitta nya metoder för att nå nya målgrupper, fortsätter hon.
Enligt undersökningen är Villaägarna bäst på att hjälpa och stötta sina medlemmar – den viktigaste aspekten för att bygga och förvalta sitt varumärke.
Vill du bli kund?
Lämna dina uppgifter här.